Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

P42a16v45e43l 42J29a81n58s31a

20. 12. 2012 12:09

Palce? Na historickým tlačítkovým asi jo, ale na androidu a QWERTZ klávesnici na dotykovým displeji do ní datluju ukazovákem.

Jinak já píšu takovým polotiskacím. Už od školy. Ono totiž ve 3. třídě (rok 1978) se tehdejší hodně "kovaný" soušce učitelce (klidně ji zmíním přestože ještě žije - Sylva Zwettlerová z Teplic) nelíbil můj normální rukopis, že prej jsem měl nevypsanou ruku (to možná jo, páč jsem jako dítě nekreslil, nebralo mě to) a tak mě nutila denně opsat minimálně 2 stránky A5 sešitu, čímž šla ale kvalita a čitelnost mýho rukopisu rychle dolů...

Takže u takhle záhy jsem začal tiskace psát hlavně velký písmena a pak se k nim přidávaly i další litery z těch malých. Takže jsem tak všelijak kombinoval klasický psací písmo s některýma jakoby tiskacíma, vzdáleně připomínající tenhle comenia skript. Jen bez těch zobáčků u malých i, u, l, j...

0 0
možnosti
JD

tak to já i na tom dotykáči píšu palcem

1 0
možnosti
PN

P89e14t93r 23N39ě38m34e23c

20. 12. 2012 11:45

"psacim" pismem jsem psal jen do vstupu na prumyslovku ..od te doby pouzivam "tiskaci" - je urcite citelnejsi - jedine na co pouzivam "psaci" pismo je podpis

2 1
možnosti
JD

ano, jediným důvodem pro spojité písmo bylo psaní inkoustem, tedy už pár desítek let důvod irelevantní. Existují státy, kde psací písmo nepoužívají....asi tam také nemají žádné zubaře a mokrochirurgy

6 2
možnosti
MP

Přesně tak. Nechápu, proč fanatičtí zastánci psacího písma nehorují pro znovuzavedení fraktury, švabachu a podobných písem – jejich malování muselo z dětí dělat přímo gényjusy jemné motoriky, takže dnešní psací písmo je už úpadek. ;-D

3 2
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1153x

Seznam rubrik